Saturday, May 30, 2009

love story: sad or happy?

ada 1 gadis yang berusia 12 n 1 laki yng berusia 14 tan. dorng bertemu secara x diduga. bertemu dlm bas sekola. x penah bertegur sape. sampai la si gadis ini memasuki alam sekolah menegah. berkenal secara rapat apabila si gadis ini jatuh cinta pada kwan si laki ini.

pada mulanyer , dorng bertekak di dalam ms kerana si kwn laki ini. lama2 berbaik. huhu.si kwan gadis ni pula jatuh cinta pada si laki ini. mereka pada mulanya hnya la sekadar teman biasa. apabila si laki ini menceritakan masalhnya kepada si gadis ini, si gadis mula jatuh cinta kepada si laki ini.

pada mulanyer , si gadis tidak perasaan akan perasaanya itu. tetapi apabila si laki itu memberitahu yang dia with other gurls kapel blk, si gadis mula merasa cemburu. huhu. sadis sungguh!

di sebabkan si gadis ini xleh tahan untuk pndam, dia dgn beraninyer meluahkan nyer. tetapi,malangnyer tidak diterima :( krana lelaki itu menyukai perempuan lain. tetapi, si gadis ini tetap tabah. si gadis dan si laki sekarang tetap kwan,. kwan yng teristimewa,

bagi si gadis itu, si laki ini adalah insan yang paling t'istimewa bg dia. walaupon si gadis ini sedih, si laki ttp berada dia sisi dan boleh meluahkan segalanyer. si gadis tau, bhawa dia dan laki ini xkan bisa bersama kerana mereka bagaikan langit dan bumi. jauh berbeza

dia taw juga si laki ini akn lebih bahagia bersama si 'dia'. yng berkulit putih, ayu dan cntik. x seperti si gadis ini tembab, gelap . ttp si gadis ini sentisa brsyuku pada ilahi :)


if they gonna be togther someday?
sigadis say; not, becoz dlm aty dia hanya terukir satu nama. nama si dia. dan x kan ada nama aku
orng ramai kata; mebi. satu ari nnty dia akan sedar punya

jd yng mane 1? for me also xkan bersatu juga :(

DIS IS A TRUE STORY. a sad story act . am i right? :)

No comments: