Sunday, May 31, 2009

alone today

hmm. hari ini hari ahad yang memboringkan bg saya. noting too do much except kemas bilik. huhu.

hari ini hari yang memberatkan kerana br masuk ari kedua x jmp dia . apatah lagi for 2 week! i can be crazy like dis. huhu.

tomorrow i will goo too genting. huhu! syok. dah lama agaknyer x gi sana. since i was in standart 6. huhu.

br tadi aku sms dia. gembira x terkata. tapi memedihkan sikit coz dia ckp dia br dapat nmbr awek lain yang cun la ktakan. aduh! sakit sungguh aty aku :(

close story about him. make me more angry. :) hehehe

arini mmg aku keseornagan :( tiada sesiapa disisi untuk menemani . kadang2 aku rasa like aku xda pape di dunia ni, padahal ada family . pelik? mmg pelik. tp itu la kehidupan aku. ramai ingat aku happy. tapi disebalik senyuman itu, hanya allah je yang tau

kenapa x da sesiapa pon yang mengerti aku? act, aku syukur dia kurniakan keluarga da rakan2 yng sungguh giler. haha.until now i didn't get it. hmm . i'm just wanna be happy. am i crazy? or wat?. 1 je yang aku x phm. apabila si dia membuat sesuatu kepada aku. aku rasa sunnguh gembira, bahagia . aku xpahm . sunggh!

dia boleh dikatakan selalu menyakitkan aty aku, tapi i jst wat x tau coz i love himm soo much. fucking love him soo much. hehe. geram yang teramat! rasa nyesal pon ada coz i fall in love with him . kenapa dgn dia? kenapa ?

No comments: