Saturday, November 7, 2009

gaya mcm yunalis :)


oke , seriusly . im a huge fans of yuna . dr segi suara dan penampilannyer yang tersendiri .
baru baru ni , muzik-muzik juara lagu separuh akhir ditayang kan . aku tak la bape rajin tgk . tapi time yuna nyanyi mmg terus aku dok depan tv . aku minta giler tgk imej dia even dia bertudung .
cara dia dress up A++ doh . haha , maklum la . skunk aku dh bertudung . aku minat giler tgk selendang yang yuna pakai . if aku dpt jmp dia , aku suwo dia bwak aku pegi beli selendang . haha .
gaya dia jenis yang simple giler which is i like . haha :) yunaa , dh membuktikan juga yang gadis bertudung juga thu mcm mane nak bergaya dan bersuara latang . go for it yunaa .
bukan nak belagak la tau , bapak dia and bapak aku sll pegi jamming same . tgh tgg masa je nak jmp dia .
ilove u yuna . hha :)

No comments: