Wednesday, September 16, 2009

happy weeh !

the sweetest thing about yestarday . first time ckp nan dia dlm phone even sekejap je . HAHA . smlm aku tepon shahril nak ckp pasal arini , then mal ada . sumpah suke oow! haha. kiteorng ckp la pasal bnda bodo bodo aw . haha . then aku tny shahril dh bagi tau ke kat mal apa yang ariff hazdrami ckp ? HAHA , pasal apa ? sumpah rahsia giler . HAHA . then dia kata dah and mal gelak . haha sengal .

then aku minta buku aku balik dr shahril , shahril ckp buku tu ada kat mal . then minta la kt mal , stupid ! haha , then shahril ckp mal tak nak . dia tgh peluk buku tu , i say " jangan jadi bodoh la kan shahril " haha . dia kata sumpah betul , enta la . then mal ckp nan aku , before that . sumpah aku tak tau tuu dia , ingat kan orng lain . dia tny 1 soalan ni , tapi aku mmg tak paham . then aku ckp la , nak ckp nan shahril . dia terus mengajuk . adoii! payah ! haha

then shahril bagi tau aku yng mal ngh tepon ariff mara pasal tuu , haha . sumph kelakar giler owh ! gaga . aku nak ckp nan mal , tapi dia dh malu . tu la , tny soalan bodo lagi kat ariff . ariff dah la suke ckp kat orng lain . gaga . nasib baik la time tu aku nan puiiyee je . but rindu owh nan mal!

No comments: