Thursday, July 2, 2009

the importand person

this is renee and sunny , the importand person in my life . tenkiu syg for give me a strenght to life .

renee , u are the best sister in the world . i know u since i was in standart 4 . kau sll je bagi kata2 semangat . kau la manusia yang paling tabah . if u sad , u never show dat u were sad infront of us . kau boleh lagi , buat lawak . haha . that make u special . sori if aku ada buat kau sakit hati , if im in trouble . u and sunny is the first person will came.

sunny , u are the besttie i have ! huhu , love u darling , u always there when i need u . u never cry or sad infront of me . aku je yang sll nagis or sedih2 . kan3 ? haha. kiteorng tak penah pon gado lagi . and i hope tak kan penah until the end of our breath . sunny u the most happy go-lucky girl . susah nak tengok kau and renee sedih . even once . haha :)

aku sayang korang ketat2. it just so hard to find a person like u guys . plezz , dont goo away from me . korng tabah bila ada je dugaan yang datang . bukan macam aku , badan je besar . tapi takut bila something happen too me

swear too me , u will never ever leave me alone . im so scared if i lost u guys . sunny , u are the royal frenyang aku penah kenal . huhu , renee , u r the pets sis i love the most . huhu , sunny paling bnci if aku sedih . sbb dia tak suke kawan dia sedih2 . dia suke kawan dia always happy je memanjag ., gile kan ? haha . u guys brighten my life each day . huhu , something u guys annoying , weird , hot , bad and many more la . haha . ILYGFDM <3333333>




No comments: